Boekingsvoorwaarden
Beste klant, ik kijk er naar uit om je te verwelkomen bij mij thuis. Voordat je langskomt, zou ik je graag willen vragen om de afspraak voorwaarden even door te nemen.
Hygiëne
Zorg dat je haar schoon en droog is voor de afspraak. Dit werkt voor ons beide het fijnst, en met schone dreads kan ik het beste resultaat garanderen.
Vertraging
Ben je door omstandigheden wat vroeger of later dan gepland? Laat dit dan graag even weten. Je kan me hiervoor appen of bellen op: 06 11 82 31 51
Bij meer dan 10 minuten te laat, ben ik genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Dit bedraagt €10 per kwartier​​
Aanbetaling
Ik vraag elke klant een aanbetaling voorafgaand aan de afspraak.
Voor dreads bijwerken is dit €75 en voor dreads zetten €175. Hiervoor stuur ik je een betaalverzoek. Deze aanbetaling verreken ik na de afspraak met het totaalbedrag.
De afspraak is vastgezet zodra de aanbetaling voldaan is.
​
De afgesproken datum hou ik 24 uur na het sturen van het betaalverzoek voor je gereserveerd. Indien de aanbetaling dan nog niet is voldaan, dan komt deze datum weer beschikbaar voor een andere klant.
Afspraak annuleren of verplaatsen
Een gemaakte afspraak kan tot 7 dagen van te voren kosteloos worden geannuleerd of verplaatst. Het aanbetaalde bedrag blijft staan voor de volgende afspraak, indien deze binnen 3 maanden na annuleren wordt ingepland.
-
Wordt er binnen 7 dagen van de afspraak geannuleerd/verplaatst? Dan wordt er €50,- van de aanbetaling in rekening gebracht bij dreads bijwerken en €95 bij dreads zetten. Met het maken van een nieuwe afspraak, zal een nieuw betaalverzoek worden gestuurd.
-
Wordt er binnen 48 uur van de afgespoken datum en tijd geannuleerd? Dan wordt er 50% van het afgesproken bedrag in rekening gebracht.
Wanneer ben je de aanbetaling kwijt:
-
Als de klant niet langskomt op de afspraak
-
Als de klant de afspraak twee keer afgezegd of wil verplaatsen
-
Als de klant een afspraak annuleert en geen nieuwe afspraak wil inplannen
-
Als de klant een afspraak annuleert en er geen nieuwe afspraak binnen 3 maanden wordt ingepland
​
Goed om te weten: een afspraak plan ik doorgaans al zo'n 2 maanden van te voren in. Als een afspraak kort van te voren geannuleerd wordt, betekend dit in de praktijk zelden dat er een andere klant op de die exacte dag en tijd kan. De aanbetaling dekt een klein beetje de kosten van de gereserveerde tijd.
Betaling
-
Je kan na de afspraak contant betalen of digitaal (via een online betaalverzoek, bankoverschrijving of QR code) Vergeet niet je digi-pas mee te nemen, in sommige gevallen heb je deze nodig bij het overboeken van een bedrag.